A Great Day!

Jag har haft en jättebra dag på stan idag! På en gång när vi kom in gick vi och käkade. Hade först tänkt äta på en kinarestaurang (mamma och Mattias lyckades till slut övertala mig eftersom jag inte är så förtjust i kinamat :P), men när vi kom dit fanns det inga bord lediga så det fick bli mAx istället. Schvaingott! :)

 

Medan Mattias var och klippte sig gick jag bort till Shanti och köpte en ny ring till läppen. Sedan strosade jag runt i lite affärer men köpte ingenting trots att jag hade några saker jag hade tänkt titta efter. Det får bli någon annan dag istället. Det är mycket roligare att nätshoppa ;)

 

Kvällen har spenderats i framstupa sidoläge i soffan. Sedan tror jag att jag ska sluta öppna dörren när det plingar på. Idag var två stycken från bostadsrättsstyrelsen här och tjatade på att jag ska vara med jag också. De var här och tjatade förra veckan med. Jag har ingen lust alls att sitta i den styrelsen kan jag tala om för er. Jobbigt att dom inte verkar fatta när jag säger det.

 

 

Titta vad som råkade dyka ner i korgen helt av sig själv när jag gick förbi godishyllan på Ica :O

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är jättebra med mig! Tack så mycket :)

2010-05-25 Klockan 22:51:25
URL: http://jessplace.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0