My weekend

Så var det söndag igen... Det är så tråkigt att helgerna alltid går så fort! Tiden går alltid fort när man har roligt.

Den här helgen har varit jättebra och det har varit fullt upp. I fredags stressade jag och Tobbe runt på stan och letade kläder till lördagens maskerad. Det gick relativt smärtfritt och vi hittade det vi skulle och hann till och med köpa oss varsin mjukglass . Årets första :) Sedan skulle Dirty Dixxx plåtas och medan de stod framför kameran så var jag och hälsade på brorsorna.

Igår var jag och syrran ut och hälsade på mamma i Söråker och fikade äppelpaj. Gottit! Kul att jag hann träffa Lina lite också eftersom hon åker tillbaka till Norge imorgon. Sedan var det raka spåret hem och käka lite och göra sig i ordning inför kvällen. Ingela fyllde 30 år och det var maskeradfest med sagotema. Jag klädde ut mig till Mimmi Pigg och Tobbe och hela bandet klädde ut sig till Björnligan. En jätterolig kväll! Kul att alla var utklädda också. (Knäppte massa kort som jag ska lägga upp när jag lagt in korten på datorn.)

Hoppas er helg har varit lika bra som min!

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0