Nygaddad

Nu är äntligen tattoon på plats! Jag blev supernöjd! :)
Vi hade tid hos Grim både jag och Tobbe så vi var där mellan 12.00-18.30. En rätt lång dag alltså, men det var det värt! Jag ska lägga upp några bilder sedan.


Helgen har varit kanon!

I fredags var jag, Patrick, Mattias, Simon och Viktor och kollade när Dirty Dixxx spelade på Pipeline. De var jättebra som alltid! Efter spelningen åkte vi hem till oss och satt och lyssnade på musik och surrade. En jättetrevlig kväll!

I lördags kom syrran hit och hälsade på. Hon kom hem från Norge i fredags så det var jättekul att träffa henne lite. Vi hade en riktig tjejkväll med två bra filmer, godis, glass och massa skratt! Lite senare på kvällen kom Vicky också. Klockan var nog runt 01.00 när de åkte hem och då gick jag och la mig på en gång. Vaknade igen när Tobbe vinglade in klockan 04.00 full som en kastrull :P

I söndags hade vi en riktig slödag. Kollade film, gjorde hamburgare och lökade i soffan.


CARTE D'OR White Chocolate Red Fruit.
Mums!


Vicky


Syrran
(Det är farligt att ha tv-spelet framme när Lina kommer ;)

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0