Söndag

Idag unnade jag mig en sovmorgon. Skönt att sova ut ordentligt. Synd bara att Dizzy inte kände detsamma och gjorde allt för att försöka väcka mig. Jag kom i alla fall ihåg att ställa fram klockan en timme när jag gick och la mig igår, så i år behövde jag inte ringa mamma och fråga vad klockan var, hehe.
Å det är så härligt att det är söndag idag! Nu är det inte så långt kvar till onsdag när Tobbe kommer hem

Vädret är lika skitdåligt idag som det varit de senaste dagarna. Det blir nog en hel del filmtittande idag med. 17.00 ska jag och Frida iväg på spinning. Det blir skoooj! Känner att jag börjar bli ordentligt rastlös av att bara sitta och slöa i soffan.

Nu har jag suttit och sett på reprisen av Körslaget. Fan vad värdelöst att Ralfs kör åkte ur och vilken tabbe av tv4 att först läsa upp fel lag som förlorare.

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; jaaa det är dom verkligen! finns inget stop för dom i mina öron.



nice blogg! älskar dessa bloggar som styrs av rockbrudar =) mer såna vill vi se!

2010-03-28 Klockan 16:36:41
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0