Home Sweet Home

Fan vad underbart att vi ställt om klockorna till sommartid nu och det är ljusare på kvällarna. Ser fram emot varma sommarkvällar när man kan sitta ute på balkongen, dricka en kall öl och lyssna på musik. Härligt!

Nu har jag äntligen landat i soffan efter ett tufft spinningpass. Riktigt jobbigt idag men grymt roligt! Alla cyklar var upptagna och det blev fruktansvärt varmt i salen. Jag hinkade vatten som aldrig förr och trodde jag skulle spy på sista låten när allt vatten kluckade runt i magen. Annars gick passet mycket bra och jag är riktigt mör i mina ben nu. Jag tog en lång, varm dusch när jag kom hem, gjorde en hårinpackning och smörjde in mig med Dove Fresh Touch. Den innehåller gurka och grönt te och är min absoluta favorit bodylotion! Den doftar så fräscht och gott och är perfekt efter träning eftersom den är väldigt svalkande. Love it!   

Nu ska jag kolla på Wipeout, lite söndagsunderhållning. Haha!


Kommentarer
Postat av: Sanna

fint armband...vart har du köpt det någonstans ?

2010-03-31 Klockan 11:38:30
URL: http://moonzanna.se

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0