Regnväder = Filmväder

Shit vilken slödag! Eftersom det är pissigt jävla regnväder ute känner man inte för att gå utanför dörren ens. Jag har legat och lökat framför tvn hela dagen. Perfekt filmväder är det iallafall. Lär nog bli liggande här i soffan hela kvällen kan jag tänka mig. Har nyss betalat räkningarna och diskat så lite nytta har jag gjort idag iallafall.

Nu sitter jag och kollar på kort på datorn. Haha, vilka flashbacks man får! Måste börja skicka in till framkallning snart. Vore ju tråkigt om datorn skulle krascha och alla bilder försvinna. Dessutom vore det roligt att ha alla bilderna i fotoalbum.


Jag, Sandra och Frida förra året. Å vad jag saknar mitt mörka hår!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Nej eller hur! Så jävulskt gott är det. Just nu verkar det lite svart på partyfronten :) haha.

2010-03-27 Klockan 16:38:51
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Johanna

Så j*vla bra blogg asså!

2010-03-27 Klockan 20:09:04
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0