In a bad mood

Usch vad mitt humör är på väg ner mot botten nu. Kände mig på bra humör när jag vaknade men det enda som behövs för att förstöra en hel dag är att se ordet "Försäkringskassan" någonstans, då man blir påmind hur jävligt det här landet börjar bli. Helt åt helvete faktiskt. Helst skulle man bara vilja ta sitt pick och pack (och Tobbe såklart) och flytta härifrån. Jag har gått runt med en kraftig inflammation i handen i över ett år och har inte fått hjälp att bli av med den än. När jag opererades i somras gjorde läkaren ett fel och vem är det som får lida för det då? Jo jag såklart. Jag är så förbannat less på det här alltså!

Nu ska jag kolla på några avsnitt av Sex and the city och hoppas på att bli på bättre humör. Det skulle ju inte skada om det slutade snöa heller. Vår, sol och värme nu tack! Det behöver jag.


 


Längtar till den nya Sex and the city filmen kommer! Då blir det nog bio med brudarna :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är så hemskt. Känner sig handikappad utan ben :P vad snygg blogg du har fixat!

2010-03-26 Klockan 09:20:03
URL: http://allgren.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0