Längtar till påsk!

Fint väder idag med! Great! Var ute och promenerade imorse och nu börjar äntligen snön försvinna från vägarna. Det måste ha smält bort bra mycket sedan igår morse när jag var ute. Det går åt rätt håll.

Idag har jag inget speciellt planerat. Tänkte passa på att städa och tvätta så jag har det gjort.
Var på affären förut och handlade så nu behöver jag inte handla igen förrän nästa vecka. Skönt! Det är så jobbigt att handla när jag bara kan använda en hand att bära kassarna med. Trodde armen skulle gå av på mig idag men jag lyckades ta mig hem till slut. Jag kommer få olika stora armar innan det här är över. Schnyggt.

Av någon konstig anledning tycker jag att det känns som fredag idag. Lite deppigt när jag kommer på att det bara är tisdag. Vill ju att veckan ska gå fort så Tobbe kommer hem nångång. Längtar så! Att vara ifrån varandra i en månad känns så himla länge. Alldeles för länge. Längtar efter Lina också som kommer hem från Norge samma dag som Tobbe kommer hem från Ludvika.

Det kommer bli en bra påskvecka har jag en känsla av! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej hej, allt bra?:D

Följa varann på bloglovin? :)

2010-03-23 Klockan 11:49:46
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin nya bloggen blev Jenny! :)

2010-03-23 Klockan 13:17:45
URL: http://metrobloggen.se/FridaB
Postat av: Sååfie

Följa varandra på bloglovin?

2010-03-23 Klockan 14:16:30
URL: http://rosaskoor.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0