På väg mot ljusare tider

Nu har jag nyss vaknat efter att ha slumrat en stund på soffan. Jag hoppas verkligen jag blir piggare nu när jag äntligen fått medicin för sköldkörteln. Har bara ätit Levaxinet i några dagar och det kunde ta flera veckor innan man märker någon skillnad och börjar må bättre. Jag känner mig i alla fall gladare än jag gjort på länge! Jag blir bara mer och mer kär i min underbara pojkvän för varje dag som går, våren börjar äntligen komma, snart är det påsk och min lillasyster Lina kommer hem från Norge en sväng, träningen går jättebra och nu är det snart dags för tatuering.
Härligt att ha lite att se fram emot.

Nu ska jag se om det är nått att se på tv. Såg på Tattoo Highway förut, ett av mina favoritprogram för tillfället. LA Ink med Kat von D är fortfarande det bästa.


Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0