Städdag

Äntligen fungerar datorn! Den strejkade imorse och även fast jag startade om den flera gånger hängde den sig bara. Fan, man får ju panik när man inte har någon dator! Men nu verkar den fungera som vanligt iallafall. Puh!

Idag har det varit fullrulle hela dagen. Klev upp klockan 10.00 och käkade frukost och körde igång en tvättmaskin. Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte bort till syrrans lägenhet. Hon kommer hem från Norge idag så nu har vi storstädat hela hennes lägenhet så det ska vara fint när hon kommer hem. Hoppas hon blir glad!
Vi tog en paus mitt på dagen och åkte bort till pappas moster och morbror och fikade. Passade även på att handla så nu har jag det gjort också.

Nu ska jag ställa mig och baka en cheesecake tills imorgon när Tobbe kommer hem ♥
Sedan måste jag städa lite här hemma också. Jobbisch!


Kommentarer
Postat av: C

Jadu, Tobias har det bra han! Jag vill ju också ha cheesecake.

2010-03-30 Klockan 17:12:54
Postat av: Lizzie

Vilken fin blogg! Har du designat den själv ? Kram

2010-03-30 Klockan 18:23:37
URL: http://ggnailfashiion.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0