Good morning!

Så var det onsdag igen. Yes, jag gillar onsdagar!
Klev upp 09.00 och var ute på en 45 minuters morgonpromenad. Men vart är vårvärmen? Kändes kallt idag när inte solen var framme. Har nyss tagit en varm dusch och nu sitter jag och käkar frulle. Fick brev från försäkringskassan idag att jag varit sjukskriven ett år nu och måste ansöka om att få fortsatt sjukpenning. Drygt. Inte kunde de skicka med en blankett att fylla i heller, utan den måste man antingen skriva ut själv eller ringa handläggaren för att få, vilket kommer att ta massa extra tid och jag lär förmodligen bli utan pengar den här månaden. Man blir så less ibland...

Nu ska jag försöka tänka positivt istället, det är ju trots allt onsdag ;P
Snart ska jag åka till pappa och Johanna och fika. Det ska bli kul! Sedan är det spinning ikväll och när jag kommit hem från träningen finns det lite att se på tvn också. Great!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

satan vilken supersnygg blogg!

2010-03-24 Klockan 14:48:32
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0