Finally Friday


Var riktigt glad när väckarklockan ringde imorse eftersom jag drömt hemska mardrömmar hela natten. Klev upp och gjorde iordning en mugg varmt citronvatten och sedan tog jag en morgonpromenad. Väldigt blött och slaskigt ute idag och både strumpor och skor var dyngsura när jag kom hem. Nu har jag nyss käkat frukost och kollat på två avsnitt av Sex and the city. Nu ska jag strax byta om och gå ner och hälsa på Berta lite.
Har fullt upp hela dagen idag! I eftermiddag ska jag på spinning och ikväll har Johanna bjudit över mig på middag.

Sedan vill jag säga GRATTIS till min kusin Fanny som fyller 17 år idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför dricker man varmt citronvatten? Lät inte så gott :)

2010-03-27 Klockan 09:47:51
URL: http://allgren.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0