En lyckad kväll

Den här dagen har varit kanon!
Efter att jag käkat frulle imorse gick jag ner till Berta och hälsade på. Drack kaffe och åt kakor :) Roligt att träffa henne lite. Sedan gick jag hem och åt en pannkakslunch innan jag följde med Johanna in till Birsta för att handla på Ica Maxi. Skyndade mig att byta om när jag kom hem och sedan var det dags för spinning. Det var Thomas som hade passet idag eftersom Ingela var borta. Det var ett jätteroligt pass och det gick grymt bra!
Gick hem och duschade efter cyklingen och sedan promenerade jag bort till Nygatan där jag, Johanna och Mattias käkade tacos. Såå gott! En av mina favoriträtter. Tacos funkar alltid! Sedan slog vi på tvn och kollade på Let's dance finalen och drack lite vin.

Jag har haft en jättetrevlig kväll! När jag skulle gå hem var Mattias och Pierre snälla och följde med mig hela vägen hem
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Tänkte försöka ta mig upp i hyfsad tid imorgon. Tänkte gå ut på en morgonpromenad om vädret är någorlunda.



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åh vad mysigt!

2010-03-27 Klockan 12:23:46
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: C

Men nu jäklar uppdateras det! Roligt :D Det verkar hända grejer på träningsfronten också! Har Tobias pratat med dig om att ha någon tillställning hos er?

2010-03-27 Klockan 15:52:54
Postat av: Jenny

C - Haha, ja nu känns det roligare att skriva när man inte känner sig tvingad att endast skriva om träning :)

Vi har väl pratat lite om att vi skulle ha nån "chill fest" här nått framöver men något datum är inte spikat än vad jag vet iallafall :)

2010-03-27 Klockan 16:07:02
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0