Nattuggla

Det verkar som min kreativa sida alltid behagar att komma fram den här tiden på dygnet. Det är nästan alltid då jag bloggar, redigerar bilder, gör smycken och pillar med massa annat. Synd bara att det blir så att man vänder lite på dygnet. Man har ju inte direkt någon lust att gå och lägga sig när man kommer på flera bra idéer och har massor med saker att göra.

Idag har jag legat i soffan större delen av dagen och haft en förjävlig huvudvärk. Efter en Ibumetin och en tupplur släppte den till slut i alla fall, thank god! När jag äntligen piggnat till lite så städade jag och körde igång en tvättmaskin. Sedan kom lillebror Patrick hit och vi har kollat på film och degat i soffan. En riktigt soft fredagkväll!

Nu är klockan 01.35 och jag är inte ett dugg trött. Inte Patrick heller. Fan, det är inte bra. Jag måste göra något åt mina sovvanor! Det blir lätt att man vänder på dygnet när man inte måste kliva upp någon speciell tid på morgnarna. Dizzy sover i alla fall. Men det ser inte speciellt skönt ut :D

Dizzy sömntuta :)


Kommentarer
Postat av: /JT/

Nej, vilken söt katt!

2010-06-05 Klockan 10:47:23
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: annica

Söt katt ja har nästan en prick lika dan xD

2010-06-05 Klockan 13:07:00
URL: http://anniicalanganger.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0