Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Frida och självklart måste jag ju anta utmaningen! :)


Så här går det till:

- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.


SEX saker ni inte visste om mig.

1, Mina fötter är olika stora. Då snackar vi två storlekar alltså! Jag har 36 i den ena och 38 i den andra :P

2,
Jag har för låg ämnesomsättning (hypotyreos) så jag måste äta medicin dagligen resten av livet.

3,
Jag fick nyligen reda på att mina "värmeutslag", som jag får på händer och fötter, är en ovanlig form av psoriasis.

4,
Jag saknar hästarna så sjukt mycket och ångrar verkligen att jag sålde Beauty.

5,
Jag har blivit sjukt höjdrädd de senaste åren. Vet ej varför.

6,
Jag har lätt för att ta åt mig saker som är väldigt onödiga och som får mig att må dåligt.


Storen och Lillen

 

Hoppas jag inte förstörde livet för någon stackare med fotfobi nu när jag lade upp den där bilden! ;) Jag gjorde kortet litet i alla fall för syrrans skull!


Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Fossingarna har jag aldrig tänkt på :P

2010-07-04 Klockan 17:25:29
Postat av: Frida

Vad underbart det är med såna här listor. Nu vet jag ännu mer om dig som jag inte visste :D

2010-07-05 Klockan 08:12:17
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Syrran

Tack för att du nu kommer ge mej mardrömmar i ca 3 dagar!! :P

Är det psoriasis vi har??? Mina händer ser för jävliga ut just nu och jag har så ont. Finns ingen hud alls kvar på fingertopparna :(

2010-07-05 Klockan 22:16:55
URL: http://linaelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Olika stora fötter 2 storlekar har jag aldrig tidigare hört om. Måste vara knepigt när man ska köpa skor. Måste man då köpa två par?

Ha det gott, Anna

2010-07-06 Klockan 23:00:27
URL: http://www.annakarlssonsfotoblogg.blogspot.com/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0