Aspen ♥

Ikväll har jag, pappa, Anna-Karin och hennes son varit uppe i Aspen och badat. Eller ja, jag var den enda som inte badade. Ångrade att jag inte tog med mig badkläder för det var hur skönt som helst i vattnet! Aspen är det enda stället jag brukar bada på. Där har jag badat sedan jag var liten och jag har hur många härliga minnen som helst från den sjön


Idag hade vi sällskap av änderna. De är så jäkla söta att jag skulle vilja stoppa ner en i väskan och ta med mig den hem. Det är roligt att de inte är ett dugg rädda och kommer fram och hälsar när man kommer och hoppas på att få sig en godbit eller två. Idag var de tvungna att smaka på pappas tår, haha!

 

Efter att vi (dom) badat klart fikade vi och sedan kom Mattias, Tobbe och Ante förbi en sväng. Synd att det blir så himla myggigt så fort solen försvinner.

 

Jag har i alla fall haft en mysig kväll på en av världens bästa ställen!

 

 

(Korten är knäppta med mobilkameran då jag var smart nog att glömma systemkameran hemma)

 


Haha, dom började käka på pappas tår :) Dom såg säkert godare ut än dom var :P

Lite bullbitar tackade de inte nej till...

De verkade gilla pappa :) Det är inte ofta man har så där många badankor att leka med ;)



 


Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Härligt! :)

2010-07-17 Klockan 01:44:26
Postat av: Frida

Åh fina Aspen :)) Ser ut som ni hade en underbar kväll!

2010-07-17 Klockan 08:00:03
URL: http://fridanygren.blogspot.com/
Postat av: Caroliine

fina bilder! :)

2010-07-17 Klockan 16:23:10
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0