Filmkväll i Sörberge

Nu har jag nyss kommit hem efter en kväll i Sörberge. Jag, Vicky och syrran har haft filmkväll :) De kom och hämtade mig vid sju tiden och då åkte vi och handlade. Sedan gjorde Lina och Vicky varsin tallrik med räkor, sill, potatis mm och jag gjorde mina special langos eftersom jag inte äter fisk och skaldjur. Jättesmarrigt var det och Lina åt alldeles för mycket som vanligt ;)

Nu har jag bäddat ner mig i soffan under en filt och slötittar på en film. Tobbe är hemma hos Woot så jag är solo här hemma. Det har blivit dåligt med bloggande de senaste dagarna, det blir lätt så under sommaren. Jag ska försöka slänga in några inlägg i veckan. Ni får stå ut med mycket bilder här framöver i alla fall för när det är sommar så fotar jag allt jag ser ;)

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0