Söndag

Idag har det varit fullt upp hela dagen och nu har jag äntligen fått sätta mig i soffan och vila fötterna.
I förmiddags åkte vi bort till Johanna och hjälpte henne att flytta. Som tur var så flyttade hon bara till huset mitt emot så det var nära och bra och gick riktigt fort. Grabbarna fick bära möblerna och alla kartonger medan jag, som bara kan använda en hand, fick ta alla påsar och små saker. När vi var färdiga bjöd Johanna på pizza. Mycket gott!

Nu har vi nyss gjort i ordning lite matlådor som Tobbe ska ha med sig på jobbet i veckan. Det blev även lite mat över till mig. Skönt att slippa laga mat imorgon! Nu ska vi kika på film och ta det lugnt. Sista kvällen Tobbe är hemma :(

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0