Mobilpill och pajfrossa

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med min nya mobil. Det är inte helt lätt att ställa om sig till en touchscreen när man är van de vanliga. Det är därför det tar sån tid innan jag svarar på sms och råkar trycka bort samtal bara så ni vet ;) Den som ringde förut idag som jag råkade fippla bort får gärna ringa upp igen :) hehe

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har haft en slapp och skön lördag. Var en sväng på affären förut och höll på att dö svettdöden innan jag kom hem igen. Hatar när det är sån där klibbig och kvav värme.
Lagade i alla fall en jättegod Västerbottenpaj till middag idag. Muuums! Jag älskar paj i alla dess former! Blev massor över så vi har till lunch imorgon också. Great!



The new one


Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0