Det är inte min dag idag

Bloggsvacka var det här!

Har äntligen fått igång datorn igen men var tvungen att återställa hårddisken så allt jag hade där försvann. Som tur var så hade jag lagt över alla bilder till den externa hårddisken. Vet inte vad jag hade gjort om de hade försvunnit. De går ju aldrig att ersätta! Nu har jag installerat om alla program och drivrutiner och nu verkar allt fungera som det ska.

MEN, just när jag fått ordning på datorn så ska ju självklart något annat jävlas. Nu har mobilen gått sönder också. I två veckor har jag haft den och nu är den helt plötsligt stendöd. Pratade med brorsan i telefon förut och när jag skulle lägga på så dog den och nu går den inte att få igång igen. Blir till att åka in till stan på måndag och lämna in den på lagning. Drygt!! Man förväntar ju sig att saker ska hålla lite längre än två veckor....

Sådär, nu har jag klagat färdigt!


Nu ska jag och Tobbe snart göra iordning lite käk. Idag blir det tomat & ost schnitzlar med klyftpotatis, morötter i ugn och bearnaisesås Mums! Sedan blir det filmkväll :) Skönt att ta det lugnt idag känner jag, har varit trött och seg hela dagen.

Kanske man ska ta sig ett glas rödvin så man piggnar till? :)



Kommentarer
Postat av: Pierre

Hur ställde du om hårddisken. Jag har åkt på ett super virus och kan inte fixa det själv :(

2010-08-29 Klockan 00:11:12
URL: http://pierrehammarström.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0