Party!

Igår var det full fart hela dagen! På förmiddagen var vi i väg och slängde skräp, handlade och var på systembolaget. Var även in en sväng på apoteket och köpte allergitabletter. Pollenallergin har redan satt igång och den verkar bli värre för varje år. Usch! Vad hemskt att man är allergisk mot våren :P
Vid halv tre kom Danne och Björn och käkade tacos. Efter maten kollade grabbarna på hockey medan jag stängde in mig på toaletten med mobilen, resehögtalarna och massa bra musik och sminkade mig och gjorde mig i ordning. Sedan åkte vi till Cricka på förfest där det blev femkamp. Tobbes lag vann och fick en Baileys flaska. När klockan var strax efter 23 så åkte jag och Tobbe in till Aveny för att se Loyalguard och Itchy Daze spela. Simon som spelar gitarr i Loyalgurd hade varit snäll och skrivit mig och Tobbe på gästlistan så vi fick gå in gratis och kunde köpa öl för pengarna istället ;) Båda banden var riktigt bra!

Här är några kort från kvällen. Hade glömt kameran hemma så de är knäppta med mobilen, därav den värdelösa kvalitén. Men det är väl bättre det än inget alls antar jag.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia :>

Förresten, två bilder på Crazy lixx är uppe nu :>

2010-04-25 Klockan 18:18:40
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! :)

2010-04-25 Klockan 18:26:49
URL: http://ericsons.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0