Sista april

Tänk att det redan är sista april! Helt galet vad fort den här månaden har gått.

Idag händer det inte speciellt mycket. Vi var ner på systembolaget förut och köpte lite öl ifall det händer något roligt imorgon. Ikväll har Dirty Dixxx spelning på en 30 års fest så Tobbe blir borta hela kvällen. Jag och Frida tänkte hitta på något efter att hon slutat jobbet men vi har inte bestämt vad än. Får se vad det blir :)

Nu har jag nyss kollat på några avsnitt av Tattoo Highway och käkat lite kladdkaka som fanns kvar i kylen. Nu ska jag nog snart ta mig en liten powernap om jag ska orka med resten av dagen.


Ha det så trevligt ikväll alla Valborgsfirare!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Ja, visst är dom :)

2010-04-30 Klockan 15:09:15
URL: http://etalvis.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0