Så var det en ny vecka

Nu har jag äntligen hämtat igen mig efter helgen! Var dock trött som ett as imorse när väckarklockan ringde men jag tvingade mig upp och käkade frulle med Tobbe innan han skulle iväg till replokalen och spela in.
Idag händer det nog inte så mycket förutom att brorsan kommer hit och hälsar på när han slutat skolan. Tobbe blir nog kvar i replokalen hela dagen. De måste bli färdig med körerna så de kan mixa i veckan. Ska bli spännande att höra låtarna när de är färdiga!

Vädret är kanon och jag känner mig så instängd av att bo i lägenhet sådana här fina dagar. Jag skulle vilja ha en gräsmatta och en altan att kunna gå ut och sätta mig på. Hoppas verkligen att det blir så någon gång framöver.



Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0