Good morning sunshines!

Hade ställt klockan på 09.00 imorse och vaknade faktiskt riktigt pigg. Har drömt massa konstigt som vanligt. Jag fattar inte hur man kan drömma om platser man aldrig varit på och människor man aldrig träffat. Hur funkar det liksom? Kan bli galen av att gå och fundera på sådana saker. Men, men...
Ute är det soligt och fint och termometern visar 10 grader i skuggan. Yeey! Hoppas våren är här för att stanna den här gången.

Idag känner jag mig på grymt bra humör så jag tänkte försöka få massa saker gjorda när humöret är på topp och allt. Har redan ringt till ortopeden och nu väntar jag på att de ska ringa upp mig. Sedan tänkte jag städa och fixa lite här hemma tills Tobbe kommer hem imorgon. Han kommer hem tidigare än han egentligen skulle och gissa vem som är jätteglad för det? :)




Kommentarer
Postat av: jennyjareteg*

SV: tack så jätte mycket :)

måste säga att utseendet på din blogg är jätte fin :)

2010-04-15 Klockan 10:48:11
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad roligt att du tycker det :) Hoppas du ska få nytta av det! Vilken fin blogg du har, ha en super bra dag :D

2010-04-15 Klockan 10:59:46
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0