En härlig dag på Norra Berget

Igår hade jag och Frida en jättehärlig dag på Norra Berget!

Att ha picknick en varm och solig dag är oslagbart! :)

 

Självklart fick kameran följa med och här kommer det ett gäng bilder:

 

Vi köpte med oss varsin smaskig baguette från Nollan :)

 

Tuuur att jag kom ihåg att köpa solskydd innan vi åkte!!

 

Hamnen i Sundsvall

 

Sundsvall

 

Frida in action :)

 

Jag

 

Frida

 

 

Det finna flera mysiga caféer där

 

Vi hittade några sällskapssjuka herrar efter vägen :P

 

 

Får är så himla ful-söta :)


Kommentarer
Postat av: stéphanie

mysigt det såg ut!! :D underbart väder!



så grymt fin utsikt från norra :)

2010-07-13 Klockan 14:28:52
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: Charlotte

LPÅter jätte skönt ju!!



Själv är jag lite små trött på värmen faktist men får stå ut ett tag till.

2010-07-13 Klockan 15:46:30
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0