Host host

Å nej! Jag tror jag håller på att bli förkyld! :(
Har känt mig lite krasslig idag och igår hade jag huvudvärk hela dagen. Hoppas inte att jag blir sjuk nu. Det har jag verkligen inte tid med!

Gick i alla fall ut på en promenix förut idag och det var skönt att få lite luft. Sedan kom brorsan och hälsade på efter skolan. Vi kikade på en film och jag värmde mig under en filt eftersom jag höll på att frysa ihjäl. "Vad varmt du har det!" var det första Patrick sa när han kom innanför dörren. Hehe, ännu ett tecken på att det är en förkylning på gång.

Nu sitter jag och kikar lite på Fångarna på fortet och dricker en kopp kaffe. Inatt kommer syrran hem från Norge :) Hon ska sova här så jag måste ju försöka hålla mig vaken tills dess. Lär nog hinna svepa i mig några koppar till också innan hon kommer. Tur att jag la mig och trynade lite på eftermiddagen. Jag är ju van att gå och lägga mig tidigt på kvällarna nu så det behövdes nog en liten powernap.


Syrran och jag för några år sedan


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

krya på dej babe! har vatt förkyld i två veckor o d suuuuger. hoppas du slipper!

2010-09-04 Klockan 00:46:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0