Where the hell is the sun?

Å vad jag känner mig glad idag! Vilken härlig känsla det är att vakna på morgonen och känna att den här dagen kommer att bli bra.

Lillebror Mattias kom och hälsade på i går kväll och sov över tills idag. Eftersom han skulle till skolan klev även jag upp i hyfsad tid i morse. När vi hade käkat frulle gjorde jag honom sällskap bort till pappa och Johanna. Satte mig ute på altanen för att sola lite men det blev mulet nästan på en gång. Några ynka solstrålar fick jag på mig i alla fall :) Eftersom solen inte behagade att titta fram så blev det lite fika med Johanna inomhus istället.


Isa satt och spanade på mig i fönstret när jag försökte sola.


Nu är jag hemma igen och sitter och lyssnar på Killswitch Engage. Snart kommer min andra lillebror Patrick och ska sova över i natt. Han har lovat att bjuda mig på middag idag. Vilket lyx! Värst vad jag blir bortskämd med allt sällskap! :)

Kommentarer
Postat av: elin

ååh gud vilken fin katt! :*

2010-05-06 Klockan 14:06:17
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: ´ sandra

gud va söt :)

2010-05-14 Klockan 10:12:49
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0