Middag på Tusen & En natt

Idag är jag på bättre humör! Sköööönt! Det är så jobbigt att ha dåliga dagar då allt bara känns jobbigt och man känner sig ledsen. Men det är väl pissdagarna som gör att man uppskattar de bra dagarna lite extra I guess.

Imorse ringde Tobbe och väckte mig. Jag hade då "råkat" snoozat i två timmar. Tur jag inte hade någon tid att passa, hehe. Tänk vad skönt det är att sova! "10 minuter till bara...." ;)

Ikväll har jag varit och ätit middag med mina jobbarkompisar. Vi var och käkade på Tusen & En natt inne i Sundsvall. De hade ett erbjudande där man fick en trerätters för 229 kronor så det körde vi på allihopa. Jag tog vitlöksbröd till förrätt, fläskfilé med kroketter till varmrätt och friterad camembert med varm hjortronsylt och vaniljglass till efterrätt. Faan vad gott det var! Vi var proppmätta allihopa efter den middagen kan jag tala om för er. Jag hade en supertrevlig och rolig kväll! Jättekul att träffa brudarna, saknar ju dem!

Nu är det snart dags att knoppa!

God natt gullisar!

Kommentarer
Postat av: moa larsson

Gud vilken fin blogg du har!

2010-05-13 Klockan 13:41:55
URL: http://mlarssons.webblogg.se/
Postat av: M I C A E L A

sv: Nä verkligen inte :) hur är det med dig då?

2010-05-13 Klockan 18:02:13
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Du har en väldigt cool design på bloggen. riktigt snyggt faktiskt!

In flames♥

2010-05-13 Klockan 22:48:55
URL: http://www.thelifeofsara.devote.se

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0