Semesterplaner

Fy fan för regn och rusk. Mer deprimerande väder får man leta efter.

Idag har Danne (Tobbes bror) varit och hälsat på. Vi har planerat lite inför vår semesterresa som vi ska göra i slutet av juli. Vi ska åka och hälsa på Tobbe och Dannes mormor och morfar nere i Mariestad. Ska även ta en tripp till Göteborg och shoppa och gå på Liseberg. Kommer nog att bli jätteroligt! Det ser jag fram emot! Skönt att komma iväg och se något annat än lilla Timrå.

Frida har också varit här idag och vi har druckit kaffe och surrat en massa. Alltid kul med lite tjejsnack. Frida ska åka till Turkiet i sommar den lyllosen!
Jag kommer ihåg vad roligt jag och Vicky hade det när vi var där för några år sedan :)




Nu har vi nyss käkat middag och Tobbe har åkt iväg och repat. Jag funderar på att lägga mig i soffan under filten och kika på webb tv. Idag kan man slappa med gott samvete i alla fall. Jag tänker då inte gå ut i detta skitväder. Tacka vet jag soliga semesterparadis!

Kommentarer
Postat av: vicky

ÅÅååhh va kul vi hade det där =D

2010-05-30 Klockan 14:24:13
URL: http://tickis.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0