Välkommen till min nya blogg!

Efter att ha haft samma blogg i flera år kände jag nu att det var på tiden att förnya sig lite. Känns bra att ha en ny bloggadress och få börja om från början.

Idag har lillebror Mattias varit och hälsat på mig. Roligt med lite sällskap! Vi såg klart slutet på en film vi inte hann se klart när han var här sist, lyssnade på musik och åt hemmagjorda hamburgare till lunch.
På eftermiddagen ringde Tobbes mamma och frågade om jag ville komma bort till dem och äta middag. Curt hade gjort jättegod kyckling och efter att vi ätit kollade vi på massa kort sedan Tobbe var liten ;)

Nu är klockan snart 02.00 och jag ska gå och lägga mig. Dizzy kutar runt här som en galning och håller på att göra mig galen. Hoppas hon lägger ner det där när jag går och lägger mig.

God natt!

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0