Time to sleep

Segaste kvällen ever! Har inte haft ett skit att göra. Tur att jag ska gå på spinning resten av veckan så jag slipper sitta och nörda vid datorn. Dizzy verkar nöjd iallafall eftersom jag har kastat leksaksråttan åt henne säkert 50 gånger i brist på annat. Nu sitter jag och dricker en mugg med té och ska snart gå och lägga mig.
Är lite stolt över mig själv att jag går och lägger mig i hyfsad tid på kvällarna och kliver upp 09.00 varje morgon. Det känns skönt att komma upp i tid på morgonen faktiskt. Jag kommer ihåg förr när jag och syrran alltid klev upp klockan 05.00 för att hinna promenera innan jobbet. Hehe, saknar det lite faktiskt. Inte att kliva upp så tidigt men själva promenaderna. Vissa morgnar kunde vi surra jättemycket och ibland sa vi bara "Hej" när vi möttes och "Hejdå" när vi skildes åt. Haha, det är det som är så skönt med syskon. Ibland behövs inga ord.

Nu har jag druckit upp mitt té och ska gå och knoppa.

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0