Speedad Dizzy

Vad skönt det är att sova länge och resten av dagen bara flyger iväg. Pappa var hit förut och hälsade på och hade med sig jättegoda semlor som vi mumsade i oss. Sedan kom Tobbes mamma hit en stund hon med. Trevligt med lite främmande.

Nu har jag nyss käkat middag. Idag blev det quornschnitzel med ost & tomat fyllning, bearnaisesås, klyftpotatis och morötter i ugn. Suuuuupergott! Helgsmat på en vardag är inte dumt alls ;)
Nu har jag nyss köpt en linne på Tradera. Billigt blev det också. Me like! Har ögonen på en t-shirt där också som jag funderar på att lägga bud på och sedan sy om till ett linne. Haha, det blir spännande. Jag och symaskiner går inte riktigt ihop.

Nu är det snart dags för spinning. Ett av mina favoritpass idag. Det blir kul! Det blir bara två pass den här veckan eftersom gymmet har påskstängt torsdag-söndag. Får bli en liten viloperiod där. Det mår nog kroppen bra av.

Dizzy har äntligen lugnat ner sig och ligger och sover nu. Hon har sprungit runt som en galning hela dagen idag. Undrar vad hon har fått i sig för uppåttjack egentligen.



Kommentarer
Postat av: Rora

Haha, bilden!

2010-04-05 Klockan 15:19:18
URL: http://rora.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0