God morgon!

Vaknade av mig själv redan klockan 07.00 imorse och var riktigt pigg. Tänkte kliva upp och gå ut på en morgonpromenad men efter att ha tittat ut genom fönstret ändrade jag mig och kröp ner under täcket igen. Snöigt och blaskligt väder. Lyckades somna om och sov tre timmar till innan jag klev upp och gjorde iordning frukost.
Har inga planer för dagen än iallafall. Tänkte nog gå ner på spinningen ikväll om vädret inte blir ännu värre. Idag fungerar äntligen Spotify, vilket det inte gjorde igår, så nu ska jag lyssna på musik!

Tänk att det äntligen är torsdag! Dagarna går faktiskt snabbare än vad jag trodde de skulle göra.
Nu är det mindre än en vecka kvar

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0