Dags att knoppa

Den här kvällen har gått riktigt segt. Kollade lite halvt på Johan Falk filmen som gick på 4an medan jag kikade runt på nätet lite. Jag blir så himla shoppingsugen den här tiden på året! Har sett hur mycket kläder och accessoarer som helst som jag skulle vilja köpa. Synd att ekonomin inte tillåter. Sedan har jag ju nyss köpt ett lass med kläder, en ny väska och en plånbok. Jag får nöja mig med det så länge.

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Ska kliva upp tidigt imorgon och gå ut på en morgonpromenad. Har inte promenerat på hela helgen eftersom jag kännt mig lite krasslig men nu är det färdig vilat. Hoppas jag är pigg nog att gå på spinningen också. Det känns så härligt att ha fått tillbaka motivationen igen!

Gonatt!


Min nya plånbok

Kommentarer
Postat av: C

Kul med motivation! Cool plånbok också :D

2010-03-22 Klockan 08:04:22
Postat av: Vinzent

Läcker plånbok I say !

(y)

2010-03-22 Klockan 10:31:50
URL: http://vinzents.blogspot.com/
Postat av: Vinzent

jamen det är ju nice ! ^^

2010-03-22 Klockan 12:38:34
URL: http://vinzents.blogspot.com/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0