Nu är det sommar!

1:a juni, det är nu sommarmånaden börjar! Så jävla härligt! Dagen till ära är det blå himmel, soligt och någorlunda varmt ute.

Nu har Tobbe nyss åkt ner till Ludvika för sista gången. Den 11:e juni slutar skolan och då kommer han vara hemma lite mer. Yeeey!

Nu ska jag snart städa lite här hemma så det är fint tills imorgon när jag får främmade. I eftermiddag blir det en tripp till Söråker eftersom jag och syrran är bjuden hem till mamma på middag. Nä, nu hinner jag inte skriva mer! Nu ska jag städa med Children of Bodom i högtalarna.


Vad har ni för er idag? :)



Kommentarer
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Jackson, Teckningar & FOTO ♥☮

♫ Åh, vad fin bild! :) Visste inte att du var en sådan fotograf? (H)

♫ Jag var på Liseberg igår och såg Salem Al Fakir! Det var AWESOME! Vad tycker du om honom? :D

2010-06-02 Klockan 20:29:04
URL: http://almhagen.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0