Fotmassage tack!

Idag har det varit fullt upp hela dagen och jag är så grymt trött i fötterna!

Imorse var jag och Frida ute på en lång morgonpromenad och när jag kom hem duschade jag och slängde i mig lite käk. Sedan plockade jag och grejjade lite här hemma innan jag väckte brorsan som sov över hos mig. 14.30 var klockan när jag väckte honom! Haha, satan vilken sömntuta han är! Eller så är han bara helt slutkörd efter Metaltown ;)

Nu ikväll följde jag med pappa upp på Norra Berget. Roligt att träffa lite folk och härligt att vara ute, synd bara att myggen höll på att äta upp oss på slutet. Har stått och gått nästan hela dagen idag så nu är jag så jäkla trött i fötterna!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har mycket att göra imorgon! Ska bland annat tillbaka till vårdcentralen och få reda på provsvaren. Ska bli spännande att se om de har förbättrats sedan jag fick medicinen. Hoppas!

Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0