Who are you?

Det är varmt och skönt ute i dag med men tyvärr lyser solen med sin frånvaro. Tog med mig Dizzy ut på balkongen en stund i morse och satt och myste en stund innan Tobbe vaknade. Skönt att få lite frisk luft! Hehe, den är nog inte  speciellt frisk när man bor mitt i centrum och vid motorvägen dessutom :P Saknar sååå att bo i Riibodarna!

Från det ena till det andra: Varför ska alltid folk envisas att ringa när man inte kan svara? Som när man sitter på toa till exempel. Förut ringde det på porten och hann precis fram till mobilen när det slutade ringa. Skyndade mig ut på balkongen för att se vem det var som stod vid porten men det var ingen där. Nu kan jag ju inte sluta fundera på vem det var.

Om du vet med dig att du var och tänkte hälsa på mig (eller Tobbe) idag så hör gärna av dig så jag slipper fundera mer! ;)
Jag som mer än gärna hade haft lite främmande... Im so boooored!


Kommentarer
Postat av: josefine

ja, den är ju det ;)

ja. haha philip liksom :D

2010-07-04 Klockan 15:34:10
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: julia

vad gör du på tisdag då? kanske kan komma och se till att du inte har så tråkigt? :D

2010-07-04 Klockan 17:25:35
Postat av: Sandra

Det var antagligen peters familj.. Peters syster hade tryckt fel o tryckt 10 ist för 14

2010-07-06 Klockan 04:51:19
URL: http://brokenpiece.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0