Hot, hot, hot!

Nu kan vi snacka om värme! Imorse när jag promenerade bort till pappa så var det 27 grader i skuggan. Gissa om jag var lite svettig när jag kom fram! Stannade till på OK efter vägen och köpte med mig två kalla Ramlösa bort till pappa. Gott! Ett dopp i plurret hade inte varit dumt en dag som denna men jag fick nöja mig med att bada fötterna i Carlsons pool :) Det var härligt det med!

Annars har jag hjälpt pappa att packa ner syrrans grejjer i flyttlådor och packat upp hans. Ska dit nån dag i veckan också och hjälpa till att packa ner och packa upp. Det kan inte vara så roligt att bo bland massa flyttkartonger.

Hoppas, hoppas, hoppas att det är sånt här väder nästa helg då det är Gatufesten!




Hehe, ser ni mig i Fridas brillor? ;)

Kommentarer
Postat av: Love

Vad fin blogg! Har du gjort din design själv?:)

2010-07-07 Klockan 13:24:41
URL: http://lovebeingme.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0