Good morning!

Japp, jag har sovit tills nu! Igår kväll var en sån kväll då jag bara inte kunde somna. Låg och vände och vred på mig och kollade på klockan stup i kvarten. Kände mig trött men kunde inte somna ändå. Sist jag kollade på klockan var den 06.52. Skoj! Tur att vi inte hade något speciellt planerat för idag eller någon tid att passa. Hoppas bara att det går lättare att somna ikväll.

Idag händer det som sagt inget speciellt. Ska väl snart käka en sen frulle/lunch sedan får vi se vad vi hittar på.

Tycker i alla fall inte att det känns som 1:a juli idag. Bättre sommarväder har man ju sett...

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Vafan? var bor dudå? I malmö är det strålande sol, inte ett moln på himlen och 25 grader i skuggan.

2010-07-01 Klockan 14:16:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0