Timråland

I fredags anordnade vår lilla tätort Timrå en egen liten fest, Timråland. De slog upp ett jättestort öltält nere på torget där de även hade en scen. Klockan 20.00 spelade Dirty Dixxx och vi passade på att förfesta hemma hos mig och Tobbe eftersom vi bara bor ca. 150 meter från torget. Kvällen blev riktigt lyckad med mycket folk, mycket musik och mycket öl. Lite för mycket öl dock. Men roligt var det :)

Här kommer några pics från kvällen. Tyvärr dog kameran mitt under Dirty Dixxx spelning så det blev inte så mycket kort som jag hoppats på. Ångrar att jag inte tog med mig systemkameran istället för den kompakta. Men, men...


Förkrök. Ett tag var hela vardagsrummet packat med folk :) Vaaarmt!

 

Danne och Julia

 

Woot och Tobbe på väg ner till torget med grejerna.

 

Partyladdade vänner :)

 

Nicke och Veronica










Kommentarer
Postat av: Pierre

Tack så mycket för en skojig kväll :)

2010-08-12 Klockan 11:45:39
URL: http://pierrehammarstrom.blogg,se

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0