En dag på stan

Idag har jag, Tobbe, Patrick (lillebror) och hans kompis varit inne i stan.
På schemat stod shopping och piercing! Inte för min del den här gången utan för brorsans. (Och nej, mamma och pappa, det är inte jag som har lurat i honom det) :P

Brorsan hittade ett par jättesnygga svarta jeans på Carlings som dessutom var på rea och Tobbe hittade en snygg skjorta. Lunchpaus blev det på pizzerian San Remo. Gottit!
Sedan åkte vi in till Birsta en sväng där det shoppades lite till innan vi skjutsade tillbaka Patrick och Albin till stan eftersom Patrick hade tid för piercing 17.30.

Nu har jag legat och trynat en stund medan Tobbe har varit hos en kompis. Nu känner jag mig lite piggare så nu ska vi snart göra varma mackor och se på någon bra film :)



Kommentarer

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0