Utlandslängtan

Idag har jag och Tobbe haft en riktig slödag. Passade ju bra eftersom det var pissväder idag med. Har kollat på film, käkat varma mackor och ätit godis. Skönt med sådana dagar ibland. Nu har jag nyss beställt ett gäng med nitar som jag ska pimpa min nya vårjacka med. Kul med lite pyssel! 

Nu sitter Tobbe och kollar på hus utomlands för skojs skull. Skulle inte vara helt fel att ha ett lyxhus i Thailand. Det skulle vara riktigt nice! Om någon har några miljoner att skänka bort så offrar jag mig gärna och tar hand om dem ;)
Är så himla sugen på att åka utomlands nu. Hoppas verkligen att vi kan åka iväg någonstans till hösten. Längtar tillbaka till förra året när vi åkte till Kreta allihopa. Det var så grymt roligt!


Kommentarer
Postat av: julia

åååh ni är inte ensama om att vilja åka utomlands!! har suttit och suktat på nätet jag med, det vore så himla härligt med lite äkta utlandsvärme nu!

2010-04-13 Klockan 18:38:06

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0