Kanonkväll med familjen

Idag har jag haft en kanondag! :) Imorse när vi vaknade städade vi och gjorde lite snyggt här hemma, sedan var vi duktiga och gick ner och slängde massa kartonger och tomglas. Blev en sväng till systembolaget också för att inhandla lite gott till kvällen. När jag kom hem bakade jag (!) och gjorde två tacotårtor. Pappa, Mattias, Joel och Patrick kom och käkade vid fem tiden och sedan blev det fika, film, Irish Coffee, öl, chips och ostkrokar. En riktig gottekväll med andra ord. Det har varit en superrolig kväll med familjen!

Nu har alla åkt hem och jag och Tobbe sitter och lyssnar på lite musik. Imorgon ska jag till frissan och färga håret. Jag längtar! Mitt hår känns så förbannat tråkigt just nu.

Mina småbrorsor. Helt inne i dator och x-box ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken bra dag! :) Lycka till med håret! KRAM

2010-04-22 Klockan 09:51:24
URL: http://fridaskrypin.blogg.se/
Postat av: Jos

SV; Tack för kommentaren! :) Måste säga att du har en otoligt fin blogg med! :D



Precis, det är så otroligt svårt att se dem lida. Jag önskar att det går fort, samtidigt som jag är livrädd. Vill inte ha ett liv utan honom. Han är den som ändå har stått mig närmast.

2010-04-22 Klockan 13:29:30
URL: http://joosefiineee.blogg.se/

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0