Saturday

Igår kväll bjöd vi hit Christopher på tacotårta. Den blev grymt god faktiskt! Den kommer vi absolut att göra fler gånger. En ny favorit för mig! Resten av kvällen kollade vi på film och drack lite vin :)

Idag har jag inget speciellt planerat. Får se vad som händer sedan. Vi skulle egentligen på maskerad hos Per ikväll men eftersom Tobbe åker tillbaka till Ludvika imorgon blir det så stressigt om han ska hinna med att packa och fixa. Förmodligen blir det bara att vi käkar något gott och ser någon film här hemma.

Igår fick jag nitarna jag beställde så nu till veckan ska jag sätta igång att pimpa lite kläder. Det blir kul!


Några pics från igår:



Christopher


Tobbe fular sig i hopp om att slippa vara med på kort =P


Dizzy låg och myste hos Crille.


Red red wine


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

hoppas du haft en fin helg!

kram ♥

2010-04-11 Klockan 13:23:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Tacotårta - Det låter avancerat men SVINGOTT:) hur gör man? :D Kram!

2010-04-11 Klockan 17:09:14
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: C

Ja, den där tacotårtan var inte alls dum :D

2010-04-11 Klockan 17:18:36

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0