Soffpotatis

Känner mig som en riktig soffpotatis idag. Jag har kollat på tv och film större delen av dagen. Tog faktiskt en liten kort promenix förut i finvädret, skönt att få lite luft och röra på benen lite. När jag kom hem la jag mig i soffan igen. Visst måste man få ha sådana dagar ibland va?

Imorgon hoppas jag på att få lite saker gjorda i alla fall. Ska bland annat ringa ortopeden och fråga varför jag aldrig får någon kallelse till röntgen. Irriterande att man alltid ska behöva ringa och tjata överallt. Blir så less!
Nu ska jag köra igång sista filmen för idag och sedan ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Vanessa 8D

Hello!



Fiin blogg! ;) har frågestund på min blogg så fråga på!

2010-04-14 Klockan 23:08:02
URL: http://nessiprinsessi.blogg.se/
Postat av: C

Ja, du är ju verkligen en riktig soffpotatis du! ;D

2010-04-14 Klockan 23:18:47
Postat av: D evil AKA Heidi

SV: hehe, takker :'D ^^,

2010-04-14 Klockan 23:25:40
URL: http://mirrormirroronthewall.blogg.no

Ordet är ditt! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Har du någon hemsida eller blogg?:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0